ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

17.02.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 49-22
Про затвердження Порядку складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради


 

     
ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА
Львiвської областi
сорок дев'ята  сесiя сьомого скликання
    Р I Ш Е Н Н Я

__________________       м. Червоноград   №  _______

Про  затвердження Порядку складання,
погодження та контролю виконання
фiнансових планiв комунальних  
пiдприємств Червоноградської мiської ради
 

З метою розроблення нової методологiї фiнансового планування суб’єктами господарювання – комунальними пiдприємствами Червоноградської мiської ради, враховуючи рiшення Виконавчого комiтету Червоноградської мiської ради вiд  30.11.2016 р.  № 226 «Про створення робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi» та від 30.05.2019 р. № 106 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 30.11.2016 р. № 226 «Про створення робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власності»,  керуючись ст. 26, ст. 60 Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi», Червоноградська мiська рада,
ВИРIШИЛА:
 
  1.  Затвердити Порядок складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради, що додається.
 
  1. Керiвникам комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради до   15 лютого року, що наступає за звітним, подати на погодження у виконавчий комiтет Червоноградської мiської ради  фiнансовий план підприємства на наступний календарний рік.
 
  1. Рiшення Червоноградської мiської ради вiд 24.01.2019 р. № 1140 «Про  затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради» вважати таким, що втратило чиннiсть.
 
  1.  Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну комiсiю з питань бюджету (Фартушок Д.I.), першого заступника мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради Балка Д.I..
 
Мiський голова  А.ЗАЛIВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
рiшенням Червоноградської мiської ради
 ____________  № __________
 

ПОРЯДОК

складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради

 
1.Цей Порядок визначає процедуру складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв суб’єктiв господарської дiяльностi - комунальних пiдприємств засновником яких є Червоноградська мiська рада .
 
2. Фiнансовий план пiдприємства складається за формою згiдно з додатком 1 на кожен наступний рiк з поквартальною розбивкою i вiдображає очiкуванi фiнансовi результати в запланованому роцi. Фiнансовий план пiдприємства також мiстить довiдкову iнформацiю щодо фактичних показникiв минулого року та планових показникiв  поточного року.
 
3. Фiнансовий план пiдприємства повинен забезпечувати зростання фiнансових результатiв дiяльностi, отримання прибутку та чистого прибутку, розмiр яких не може бути меншим, нiж прогнознi та плановi показники поточного року, розрахованi на базi фактично досягнутих показникiв I –II кварталу поточного року та прогнозованого рiвня iнфляцiї.
 
   4.Фiнансовий план пiдприємства у двох примiрниках в паперовому та електронному виглядi подається у виконавчий комiтет Червоноградської мiської ради до 15 лютого року, що наступає за звітним,  на наступний календарний рік.
 
5.До фiнансового плану пiдприємства додається пояснювальна записка (додаток 2 до Порядку), яка включає результати аналiзу його фiнансово-господарської дiяльностi за попереднiй рiк, а також показники господарської дiяльностi та розвитку пiдприємства в поточному роцi та на плановий рiк.
У разi зменшення чистого доходу (виручки) вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг), прибутку або чистого прибутку, порiвняно iз прогнозними та запланованими показниками поточного року, пiдприємство обов'язково подає також обґрунтування причин такого зменшення з вiдповiдними розрахунками.
            До фiнансового плану пiдприємства додають в паперовому й електронному виглядi:
  • баланс пiдприємства ;
  • звiт про фiнансовi результати пiдприємства;
  • копiя декларацiї з податку на прибуток за минулий рiк (якщо пiдприємство не включено до реєстру неприбуткових органiзацiй)
 
6.Робоча група з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi здiйснює аналiз фiнансових планiв пiдприємств з обов'язковим порiвнянням їх показникiв з показниками фiнансово- господарської дiяльностi минулого року. На пiдставi протоколу робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi, поданий  фiнансовий план погоджується  мiським головою.
Якщо фiнансовий план пiдприємства не вiдповiдає вимогам цього Порядку та встановленiй формi, вiн пiдлягає поверненню на доопрацювання.
У разi повернення фiнансового плану пiдприємству на доопрацювання, пiдприємство протягом десяти днiв доопрацьовує його вiдповiдно до висловлених зауважень та повторно подає на розгляд в тому ж порядку.
7.Змiни до погодженого  фiнансового плану пiдприємства можуть вноситися один раз на рiк, у якому погоджувався фiнансовий план, та не бiльше чотирьох разiв протягом планового року.
Змiни до фiнансового плану пiдприємства не можуть вноситись у перiоди, за якими минув термін  звiтування.
Проект змiн до фiнансового плану пiдприємства з пояснювальною запискою про причини змiн готується пiдприємством i подається у  виконавчий комiтет мiської ради не пiзнiше 10 числа мiсяця, що слiдує за останнiм мiсяцем кварталу,  у якому  згiдно проведеного аналiзу результатiв дiяльностi пiдприємства виникла необхiднiсть внесення змiн до фiнансового плану пiдприємства.
7.Виконавчий органи Червоноградської мiської ради у тижневий термiн готує  змiнений фiнансовий план пiдприємства до погодження за процедурою, передбаченою пунктом 5 цього Порядку, iз зазначенням пiдстав унесення змiн до нього.
Мотивована вiдмова про пiдстави вiдхилення змiн до фiнансового плану пiдприємства надсилається в письмовiй формi.
8.Мiський голова, при погодженi  фiнансових планiв пiдприємств визначає iз числа заступникiв мiського голови вiдповiдального за здiйснення контролю  за своєчасним складанням фiнансових планiв пiдприємства, а також за виконанням показникiв затверджених фiнансового плану. Вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть та обґрунтованiсть планування окремих показникiв несе керiвник пiдприємства.
9.Звiт про виконання фiнансового плану пiдприємство надає в паперовому й електронному виглядi на розгляд робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi за звiтний рiк в строк до 15 лютого року, що настає за звiтним календарним роком, разом з пояснювальною запискою, щодо результатiв дiяльностi та iз зазначенням за окремими факторами причин суттєвих вiдхилень фактичних показникiв вiд планових.
9.Вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть i обґрунтованiсть показникiв несе керiвник пiдприємства.
 

 
Додаток 1
до Порядку складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради
 
"ПОГОДЖЕНО" "ЗАТВЕРДЖЕНО"
______________________________
______________________________
______________________________
"____" _______________ 20___ р. "____" _________ 20___ р.
Проект Х
Попереднiй
Уточнений
Змiни
зробити позначку "Х"
Коди
Пiдприємство  за ЄДРПОУ
Органiзацiйно-правова форма за КОПФГ
Територiя за КОАТУУ
Орган державного управлiння    за СПОДУ
Галузь     за ЗКГНГ
Вид економiчної дiяльностi    за  КВЕД 
Одиниця вимiру, грн. Стандарти звiтностi П(с)БОУ Х
Форма власностi Стандарти звiтностi МСФЗ
Середньооблiкова кiлькiсть штатних працiвникiв
Мiсцезнаходження 
Телефон
Керiвник
ФIНАНСОВИЙ ПЛАН ПIДПРИЄМСТВА НА ______________________ року
тис. грн.
Найменування показника Код рядка Факт минулого року Фiнансовий план поточного року Плановий рiк  (усього) У тому числi за кварталами
II  III  IV
1 2 3 4 5 6 7 8 9
I. Фiнансовi результати
Доходи i витрати вiд операцiйної дiяльностi (деталiзацiя)
Дохiд (виручка) вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг) 100
Дохiд з мiсцевого бюджету цiльового фiнансування на оплату комунальних послуг та енергоносiїв, товарiв, робiт та послуг 110
Дохiд з мiсцевого бюджету за цiльовими програмами, у тому числi: 120
Вiдшкодування вартостi лiкарських засобiв для лiкування окремих захворювань 121
Централiзованi заходи з лiкування хворих на цукровий та нецукровий дiабет 122
Iншi програми та заходи у сферi охорони здоров’я 123
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї (товарiв, робiт, послуг) 130
Витрати на послуги, матерiали та сировину, в т. ч.: 140
медикаменти та перев’язувальнi матерiали 141
ремонт та запаснi частини до транспортних засобiв 142
господарчi товари та iнвентар 143
Витрати на паливо-мастильнi матерiали 150
Витрати на комунальнi послуги та енергоносiї, в т.ч.: 160
Витрати на електроенергiю 161
Витрати на водопостачання та водовiдведення 162
Витрати на природнiй газ 163
Витрати на тверде паливо 164
Витрати на викачку нечистот та вивiз побутових вiдходiв 165
Витрати на оплату працi 170
Вiдрахування на соцiальнi заходи 180
Витрати по виконанню цiльових програм 190
Витрати, що здiйснюються для пiдтримання об’єкта в робочому станi (проведення ремонту, технiчного огляду, нагляду, обслуговування тощо) 200
Амортизацiя 210
Iншi витрати (розшифрувати) 220
Адмiнiстративнi витрати, у тому числi: 230
витрати на канцтовари, офiсне приладдя та устаткування 231
витрати на страховi послуги 232
витрати на придбання та супровiд програмного забезпечення 233
витрати на службовi вiдрядження 234
витрати на зв’язок та iнтернет 235
витрати на оплату працi 236
вiдрахування на соцiальнi заходи 237
витрати на обслуговування оргтехнiки 238
витрати на культурно-масовi заходи 239
амортизацiя 250
юридичнi та нотарiальнi послуги 260
витрати на охорону працi та навчання працiвникiв 270
iншi адмiнiстративнi витрати (розшифрувати) 280
Iншi доходи вiд операцiйної дiяльностi, в т.ч.: 290
дохiд вiд операцiйної оренди активiв 291
дохiд вiд реалiзацiї необоротних активiв 292
Iншi витрати вiд операцiйної дiяльностi (розшифрувати) 300
II. Елементи операцiйних витрат
Матерiальнi затрати 400
Витрати на оплату працi 410
Вiдрахування на соцiальнi заходи 420
Амортизацiя 430
Iншi операцiйнi витрати 440
Разом (сума рядкiв 400 - 440) 450
III. Iнвестицiйна дiяльнiсть
Доходи вiд iнвестицiйної дiяльностi, у т.ч.: 500
доходи з мiсцевого бюджету цiльового фiнансування по капiтальних видатках 501
Капiтальнi iнвестицiї, усього, у тому числi: 510
капiтальне будiвництво 511
придбання (виготовлення) основних засобiв 512
придбання (виготовлення) iнших необоротних матерiальних активiв 513
придбання (створення) нематерiальних активiв 514
модернiзацiя, модифiкацiя (добудова, дообладнання, реконструкцiя) основних засобiв 515
капiтальний ремонт 516
IV. Фiнансова дiяльнiсть
Доходи вiд фiнансової дiяльностi за зобов’язаннями, у т. ч.: 600
кредити 601
позики 602
депозити 603
Iншi надходження (розшифрувати) 610
Витрати вiд фiнансової дiяльностi за зобов’язаннями, у т. ч.: 620
кредити 621
позики 622
депозити 623
Iншi витрати (розшифрувати) 630
Усього доходiв 700
Усього витрат 800
Нерозподiленi доходи 850
IV. Додаткова iнформацiя на 1.01 на 1.04 на 1.07 на 1.10 на 31.12
Штатна чисельнiсть працiвникiв 900
Первiсна вартiсть основних засобiв 910
Податкова заборгованiсть 920
Заборгованiсть перед працiвниками за заробiтною платою 930
Керiвник _____________________ _________________________
                                (посада)                (пiдпис)          (iнiцiали, прiзвище)