ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Фігар Юрій Орестович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

14.01.2022

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 15А6
Про  розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Червоноградської  міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області


ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
Львівської області
Пятнадцята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я

__________________   м. Червоноград №________
Про  розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території
Червоноградської  міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області

  
      













      Керуючись ст.ст.16, 161, 20, 21 Закону України  від 17.02.2011 року № 3038-ІУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.17  Закону України  від 16.11.1992 року №2780-ХІІ «Про основи містобудування»,  Законом України від  20.03.2018 року № 2354-ХІІІ «Про стратегічну екологічну оцінку», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011року № 555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо  врахування громадських інтересів під час розроблення містобудівної документації на місцевому рівні»,  п.5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.20021 року №853 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 року № 926 «Про затвердження порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», п. 42 частини 1 ст. 26 Закону України  від 21.05.1997 року № 280 /97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення сталого розвитку територіальної громади, дотримання принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів з урахуванням концепції інтегрованого розвитку території громади враховуючи висновки та пропозиції постійно  діючої узгоджувальної комісії по плануванню і забудові населених пунктів Червоноградська міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
  1. Розробити Комплексний план просторового розвитку території Червоноградської міської територіальної громади Червоноградського  району Львівської області ( далі – Комплексний план ).
 
  1.  Замовником на розроблення Комплексного плану визначити виконавчий комітет Червоноградської міської ради.
      3. Замовнику Комплексного плану:
     -       провести підготовчі процедури розроблення Комплексного плану у відповідності до плану  (додаток 1); 
     -  звернутись до Львівської обласної державної адміністрації щодо визначення державних та регіональних інтересів для їх врахування під час розроблення Комплексного плану;  
    -   звернутися до суміжних територіальних громад щодо визначення їх інтересів для врахування під час розроблення Комплексного плану;
 
      - . забезпечити дотримання визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 року № 926 «Про затвердження Порядку  розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» вимог до персонального складу робочої групи з формування завдання на розроблення Комплексного плану та строків приймання заявок  на участь в робочій групі:
 
- частка членів групи, що представляють міську раду та виконавчий орган міської ради , не повинні перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
 
 - повинно бути забезпечено участь у робочій групі  принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території територіальної громади, який не є співробітником виконавчого органу;
 
 -  допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох
     суміжних населених пунктів територіальної громади;
 
- строк приймання заявок на участь у робочій групі складає не менше як 10 робочих днів з дня публікації даного рішення  на веб-сайті Червоноградської міської ради;
 
   - . включити в завдання на розроблення Комплексного плану та забезпечити врахування при його розробленні пропозицій щодо переліку та значень індикаторів ;
 
 -  оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (додаток 2);
 
  - . здійснювати координацію роботи з  розроблення Комплексного плану;
 
  -  забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану;
 
     -  забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки;
 
     -   забезпечити розгляд проекту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при Департаменті архітектури  та містобудування Львівської обласної державної адміністрації;
 
      -  . обрати експертну організацію у відповідності до Закону України від 25.12.2015 року № 922-УІІІ «Про публічні закупівлі» та забезпечити подання проекту  Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
 
    -- . подати розроблений та погоджений у порядку, визначеному законодавством України проєкт Комплексного плану на затвердження Червоноградській міській раді.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійно діючу    депутатську комісію з питань містобудування, регулювання земельних відносин та адміністративно-територіального устрою (П.Пилипчук) та першого заступника з питань діяльності виконавчих органів Червоноградської міської ради  Д.Балка. 
      
 
 
Міський голова  Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
 
 
 
 
 
 
 
                                     Додаток 1
                                                                            до рішення від __________  №__ __
 
ПЛАН
підготовки для  розроблення
Комплексного плану просторового розвитку Червоноградської міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області
 
№ з/п Назви підготовчої процедури розроблення Комплексного плану
 
Строк
проведення
1 2 3
  1. Прийняття рішення про розроблення Комплексного плану.
Початок збору вихідних даних для проектування.
    січень 2022р.
  2. Інформування громадськості про прийняття рішення  на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Червоноградської міської територіальної громади та про початок формування робочої групи.
Отримання заяв від мешканців громади на включення до персонального складу робочої групи.
15 роб. днів від дати публікації
 
  3. Інформування громадськості про початок внесення пропозицій фізичними та юридичними особами щодо розроблення Комплексного плану .
 
Отримання пропозицій до Комплексного плану від фізичних та юридичних осіб  в т.ч. на запити замовника Комплексного плану.
 20 роб. днів від дати публікації
 
 
30 роб.днів від дати надісланого запиту
  4. Формування та затвердження робочої групи. квітень
  5.  Напрацювання робочої групи:
  • визначення переліку основних заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади (на першому засіданні робочої групи);
  •      - визначення робочою групою тематичних напрямів громадського обговорення ;
  •     - обговорення загальних (з визначенням основних) пріоритетів розвитку територіальної громади;
  • опрацювання пропозицій фізичних та юридичних осіб щодо розроблення Комплексного плану;
  • здійснення відбору учасників стратегічної сесії
Червень - серпень
  6. Інформування на веб-сайті міської ради мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін у розвитку територіальної громади про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників. Протягом 15 роб. днів від прийняття рішення
 7. Розміщення на веб-сайті міської ради інформації щодо отримання пропозицій до комплексного плану від фізичних та юридичних осіб із дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» та забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайту.
Коментування користувачами веб-сайту отриманих пропозицій.
 
Інформування на веб-сайті міської ради мешканців територіальної громади та визначених заінтересованих сторін у розвитку громади про час та місце проведення стратегічної сесії
Протягом 20 роб. днів від оприлюднення
 
 
 
 
 
 
Не пізніше ніж за 15 роб. днів до визначеної дати її проведення
  8. Проведення стратегічної сесії жовтень
  9. Узагальнення робочою групою напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його  на веб-сайті міської ради із забезпеченням можливості коментування користувачами веб-сайту напрацювань стратегічної сесії 15 роб. днів від дати проведення стратегічної сесії
  10.  Підготовка проекту  завдання на розроблення комплексного плану  на основі протоколу стратегічної сесії листопад
  11.  Схвалення робочою групою проекту завдання  на розроблення комплексного плану не менш як двома  третинами голосів від свого затвердженого складу та затвердження замовником, публікація завдання на веб-сайті  Червоноградської міської ради листопад
12. Визначення джерел фінансування Комплексного плану грудень 2022р.
  13. Проведення тендерних закупівель щодо розроблення, оновлення, внесення змін до містобудівної документації згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі»
   14.         Визначення розробника з урахуванням положень, встановлених Законом України « Про публічні закупівлі» згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі»
   15.  Публікація на веб-сайті календарного плану виконання робіт з розроблення комплексного плану відповідно до укладеного договору на розроблення комплексного плану Згідно з договором
 
 
Секретар ради                                                       Олександр ГРАСУЛОВ
 
                                                                                                  Додаток 2
                                                                                                  до рішення від __________   № ____
 
 
ПРОГНОЗОВАНІ НАСЛІДКИ
розроблення комплексного плану просторового розвитку території Червоноградської міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області
  1. Правові та управлінські наслідки.
  1. Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
  2. Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
  3. Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
  4. Формування земельних ділянок для розміщення об’єктів соціальної сфери, а також тих, які відображають державні та регіональні інтереси.
  5. Узгодження функціонального призначення територій та цільового призначення земельних ділянок.
  6. Визначення земельних ділянок приватної власності, необхідних для розміщення об’єктів, щодо яких відповідно до закону може здійснюватися примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності.
  7. Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
  8. Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
  9. Спрощення дозвільних процедур.
  10. Здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
  11. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі функціональних зон, обмеження на використання земель, які будуть встановлені Комплексним планом та іншої інформації щодо правового використання та освоєння територій (земельних ділянок).
  1. Економічні наслідки
  1. Підвищення інвестиційної привабливості території громади.
  2. Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
  3. Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
        -   виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
                 -  виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
                - визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах;
                 - визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земельних ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
                - збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни  функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
  1. Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
  1. Соціальні наслідки
  1. Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
  2. Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
  3. Сприяння створенню додаткових робочих місць.
  4. Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
    1.  Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
        3.6.   Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
  1. Оцінка культурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади.
 
  1. Наслідки для довкілля та здоров’я населення
  1. Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
  2. Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
  3. Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
  4. Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
  5. Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
  6. Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
  7. Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.

4.8.   Забезпечення водовідведення та очищенням стічних вод у всіх населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.
 
 
Секретар ради                                                               Олександр ГРАСУЛОВ