ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 49-18


 


ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА
Львiвської областi
сорок дев’ята сесiя сьомого скликання
Р I Ш Е Н Н Я

____________        м.Червоноград №________
 
 
Про затвердження Програми
технiчного i фiнансового забезпечення,
удосконалення та розвитку системи
централiзованого оповiщення i зв’язку
на територiї Червоноградської мiської
ради на 2020 рiк
 
 
Згiдно п.22 ч.1 ст. 26 Закону України „Про мiсцеве самоврядування в Українi”,  ст. 31 Кодексу цивiльного захисту України, з метою забезпечення своєчасного оповiщення та iнформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, Червоноградська мiська рада,  
 
ВИРIШИЛА:
 
1. Затвердити Програму технiчного i фiнансового забезпечення, удосконалення та розвитку системи централiзованого оповiщення i зв’язку на територiї Червоноградської мiської ради на 2020 рiк (далi-Програма), що додається.
2. При внесеннi змiн та уточнень до мiського бюджету м.Червонограда у видатках мiського бюджету передбачити кошти на фiнансування Програми.
3. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну комiсiю з питань бюджету (Фартушок Д.I.) та першого заступника мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради Балка Д.I.
 
 
          Мiський голова                                                          А.ЗАЛIВСЬКИЙ
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рiшенням Червоноградської
мiської ради
____________ № ___________
 
ПРОГРАМА
технiчного i фiнансового забезпечення, удосконалення та розвитку системи централiзованого оповiщення i зв’язку на територiї Червоноградської мiської ради на 2020 рiк
 
I. Паспорт Програми
 
1. Iнiцiатор розроблення Програми Вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи
2. Дата, номер i назва розпорядчого документа органу мiсцевого самоврядування розроблення Програми
 
 Рiшення вiд
 «__»_____________ 2020 року
 
3. Розробник Програми Вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи
4. Вiдповiдальний виконавець Програми Вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи .
5. Учасники Програми Вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи
6. Термiн реалiзацiї Програми На перiод 2020 рiк
7. Перелiк бюджетiв, якi беруть участь у виконаннi Програми Мiський  бюджет
8. Загальний обсяг фiнансових ресурсiв,необхiдних для реалiзацiї Програми, всього у тому числi:
 
240 000 грн.
    8.1 Коштiв мiського бюджету 240 000 грн.

 
II. Загальна характеристика Програми
Програма технiчного i фiнансового забезпечення, вдосконалення та розвитку системи централiзованого оповiщення   i зв’язку на територiї Червоноградської мiської ради на 2020 рiк (далi - Програма) розроблена вiдповiдно до положень Конституцiї, урядових рiшень та вiдповiдних розпоряджень голови Львiвської обласної державної адмiнiстрацiї, а саме:
Кодексу цивiльного захисту України (ст.31), Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi» ( ст. 44 п.1), Постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 сiчня 2014 р. № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивiльного захисту», Постанови  Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про органiзацiю оповiщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацiй та зв’язку у сферi цивiльного захисту».
 
III. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Законодавством України визначено, що оповiщення та iнформування є невiд’ємною складовою захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй. Вiдповiдно до Кодексу цивiльного захисту України, забезпечення своєчасного оповiщення та iнформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру в межах вiдповiдних територiй вiднесено до компетенцiї органiв мiсцевого самоврядування.
Аналiз надзвичайних ситуацiй, якi виникали упродовж останнiх рокiв засвiдчує зростання кiлькостi небезпечних метеорологiчних та гiдрологiчних явищ (сильнi вiтри, град, зливи, снiгопади, обледенiння лiнiй електропередач, повенi та паводки), якi можуть спричинити виникнення надзвичайних ситуацiй. Також мають мiсце надзвичайнi ситуацiї техногенного характеру, вплив наслiдкiв яких поширювався на прилеглi до мiсця виникнення територiї. Своєчасне оповiщення органiв управлiння, сил цивiльного захисту та населення в разi загрози або при виникненнi надзвичайних ситуацiй дозволяє iстотно зменшити їх негативний вплив та скоротити час i ресурси, якi витрачаються для лiквiдацiї їх наслiдкiв.
Оповiщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацiй забезпечується, зокрема, шляхом функцiонування автоматизованих систем централiзованого оповiщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацiй.
Вiдповiдно до вимог Кодексу цивiльного захисту України у Львiвськiй областi створена та функцiонує регiональна автоматизована система централiзованого оповiщення, за допомогою якої здiйснюється оповiщення керiвного складу органiв управлiння, сил Львiвської територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту та населення про загрозу i виникнення надзвичайних ситуацiй.
Оповiщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацiй i постiйне iнформування населення про них досягається:
- завчасним створенням i пiдтримкою в постiйнiй готовностi автоматизованих систем централiзованого оповiщення населення;
- органiзацiйно-технiчним з’єднанням мiської системи централiзованого оповiщення i систем оповiщення на об’єктах господарювання;
- завчасним створенням та органiзацiйно-технiчним з’єднанням з системами спостереження i контролю постiйно дiючих локальних систем оповiщення та iнформування населення в зонах розмiщення хiмiчно-небезпечних пiдприємств та iнших об’єктiв пiдвищеної небезпеки;
- централiзованим використанням загальнодержавних i галузевих систем зв’язку, радiотрансляцiйних i телевiзiйних мереж та iнших засобiв передачi iнформацiї;
- своєчасного експлуатацiйно-технiчного обслуговування апаратури i технiчних засобiв оповiщення та зв’язку цивiльного захисту мiста, яке повинно забезпечувати пiдтримування їх у готовностi до виконання завдань у разi загрози або виникнення надзвичайних ситуацiй та забезпечення сталого управлiння заходами цивiльного захисту.
Сигнали оповiщення, повiдомлення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацiй, iнформацiя про дiї в умовах надзвичайної ситуацiї доводяться до органiв влади, працiвникiв пiдприємств, установ, органiзацiй та населення всiма наявними засобами зв’язку, мовлення, оповiщення.
Основу мiської системи оповiщення створюють автоматизована система централiзованого оповiщення, телефонно-телеграфнi мережi та мережi радiотрансляцiйного мовлення. Автоматизована система централiзованого оповiщення мiста базується на використаннi апаратури П-160, П-164, радiотрансляцiйних вузлiв та радiотрансляцiйних станцiй.
Система оповiщення забезпечує:
передачу сигналу «Увага всiм!» за допомогою 5 електросирен;
- оповiщення за допомогою стiйки циркулярного виклику, системи оповiщення НАБАТ-2 керiвного складу ЦЗ мiста, членiв мiської комiсiї з питань техногенно-екологiчної безпеки i надзвичайних ситуацiй та членiв комiсiї з питань евакуацiї;
- доведення вiдповiдних сигналiв до чергового Червоноградського ВП ГУ НП у Львiвськiй областi;
- перемикання радiотрансляцiйних вузлiв на передачу з пункту управлiння облдержадмiнiстрацiї мовних сигналiв оповiщення населення та iнформацiї з питань цивiльного захисту.
Комплекс встановленої апаратури вимагає ретельного експлуатацiйно-технiчного обслуговування, вiдновлення та вдосконалення для пiдтримання мiської системи централiзованого оповiщення в постiйнiй готовностi до проведення оповiщення та iнформування населення мiста у разi необхiдностi. Виникла проблема оновлення дiючої системи оповiщення, впровадження блокiв гучномовного оповiщення – «електроннi сирени», якi в значнiй мiрi покращать iнформування населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацiй. «Електроннi сирени» великої потужностi (600-1200 Вт) забезпечать поширення звукового сигналу «Увага всiм!» та необхiдного мовного повiдомлення з рiзних джерел мовної iнформацiї (мiкрофону, електронних носiїв iнформацiї, радiотрансляцiйної мережi, тощо) на великих площах.
 
IV. Визначення мети Програми
 
   Основною метою Програми є реалiзацiя державної полiтики, спрямованої на створення умов для забезпечення безпеки населення i територiй, пiдвищення рiвня їх захисту вiд впливу шкiдливих природних, техногенних та екологiчних факторiв за рахунок пiдвищення ефективностi функцiонування системи оповiщення та iнформування.
 
V. Управлiння  i контроль
 
         Контроль за виконанням Програми здiйснюється Червоноградською мiською радою.
          Координацiю дiяльностi мiської ради, пов’язаних з виконанням Програми, здiйснює вiддiл з питань НС, оборонної та мобiлiзацiйної роботи Червоноградського мiської ради.
 
VI. Ресурсне забезпечення Програми
Обсяг коштiв, якi пропонуються залучити на виконання програми тис. грн. 2020 рiк Усього, витрати на виконання програми
Усього, 240,0 240,0
у тому числi:
Мiський  бюджет 240,0
 
 
           
 
 
 
 
   
VII. Перелiк завдань i заходiв Програми, напрямiв використання    бюджетних коштiв та результативних показникiв
  Для досягнення вказаної мети передбачається виконання ряду заходiв:
1. Розроблення та винесення на затвердження сесiї мiської ради програми збереження та розвитку мiсцевої системи оповiщення.
2. Вирiшення питання щодо видiлення необхiдних коштiв на придбання та встановлення вiдповiдно до потреби електросирени.
       
VIII.  Орiєнтовний розрахунок Програми
 

з/п
Найменування
заходiв
Загальна
кiльк-ть
(шт.)
Цiна
за од.
(грн.)
Джерела
фiнансування
(грн.)
 
Загальне фiнансування програми
 (грн.)
Мiський
бюджет
2020
рiк
 
1. Придбання та встановлення
електросирен
 електронних сирен
1 240,0 240,0 240,0
Разом 240,0 240,0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



IX. Обґрунтування шляхiв i засобiв розв’язання проблеми, обсягiв та джерел фiнансування, строки виконання завдань, заходiв
 
Програма передбачає створення передумови для удосконалення та подальшого розвитку централiзованої системи оповiщення шляхом фiнансування заходiв спрямованих на поетапне придбання та встановлення в мiстi електросирен.
         У результатi виконання Програми буде збережена та удосконалена мiська система централiзованого оповiщення, що суттєво вплине на своєчаснiсть оповiщення та доведення необхiдних сигналiв i повiдомлень до населення мiста, пiдвищить рiвень безпеки людини i навколишнього середовища.      
        Програма реалiзується вiдповiдно до основних заходiв та обсягу коштiв, якi видiленi на їх виконання. Програма уточнюється i корегується у процесi виконання в залежностi вiд використання технологiй у розвитку мережi зв’язку.