ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 49-22
ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА Львiвської областi сорок дев'ята сесiя сьомого скликання Р I Ш Е Н Н Я |
||
__________________ | м. Червоноград | № _______ |
Про затвердження Порядку складання,
погодження та контролю виконання
фiнансових планiв комунальних
пiдприємств Червоноградської мiської ради
З метою розроблення нової методологiї фiнансового планування суб’єктами господарювання – комунальними пiдприємствами Червоноградської мiської ради, враховуючи рiшення Виконавчого комiтету Червоноградської мiської ради вiд 30.11.2016 р. № 226 «Про створення робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi» та від 30.05.2019 р. № 106 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 30.11.2016 р. № 226 «Про створення робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власності», керуючись ст. 26, ст. 60 Закону України «Про мiсцеве самоврядування в Українi», Червоноградська мiська рада, ВИРIШИЛА:
|
||||||
ЗАТВЕРДЖЕНО
рiшенням Червоноградської мiської ради ____________ № __________ ПОРЯДОК складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради 1.Цей Порядок визначає процедуру складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв суб’єктiв господарської дiяльностi - комунальних пiдприємств засновником яких є Червоноградська мiська рада . 2. Фiнансовий план пiдприємства складається за формою згiдно з додатком 1 на кожен наступний рiк з поквартальною розбивкою i вiдображає очiкуванi фiнансовi результати в запланованому роцi. Фiнансовий план пiдприємства також мiстить довiдкову iнформацiю щодо фактичних показникiв минулого року та планових показникiв поточного року. 3. Фiнансовий план пiдприємства повинен забезпечувати зростання фiнансових результатiв дiяльностi, отримання прибутку та чистого прибутку, розмiр яких не може бути меншим, нiж прогнознi та плановi показники поточного року, розрахованi на базi фактично досягнутих показникiв I –II кварталу поточного року та прогнозованого рiвня iнфляцiї. 4.Фiнансовий план пiдприємства у двох примiрниках в паперовому та електронному виглядi подається у виконавчий комiтет Червоноградської мiської ради до 15 лютого року, що наступає за звітним, на наступний календарний рік. 5.До фiнансового плану пiдприємства додається пояснювальна записка (додаток 2 до Порядку), яка включає результати аналiзу його фiнансово-господарської дiяльностi за попереднiй рiк, а також показники господарської дiяльностi та розвитку пiдприємства в поточному роцi та на плановий рiк. У разi зменшення чистого доходу (виручки) вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг), прибутку або чистого прибутку, порiвняно iз прогнозними та запланованими показниками поточного року, пiдприємство обов'язково подає також обґрунтування причин такого зменшення з вiдповiдними розрахунками. До фiнансового плану пiдприємства додають в паперовому й електронному виглядi:
6.Робоча група з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi здiйснює аналiз фiнансових планiв пiдприємств з обов'язковим порiвнянням їх показникiв з показниками фiнансово- господарської дiяльностi минулого року. На пiдставi протоколу робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi, поданий фiнансовий план погоджується мiським головою. Якщо фiнансовий план пiдприємства не вiдповiдає вимогам цього Порядку та встановленiй формi, вiн пiдлягає поверненню на доопрацювання. У разi повернення фiнансового плану пiдприємству на доопрацювання, пiдприємство протягом десяти днiв доопрацьовує його вiдповiдно до висловлених зауважень та повторно подає на розгляд в тому ж порядку. 7.Змiни до погодженого фiнансового плану пiдприємства можуть вноситися один раз на рiк, у якому погоджувався фiнансовий план, та не бiльше чотирьох разiв протягом планового року. Змiни до фiнансового плану пiдприємства не можуть вноситись у перiоди, за якими минув термін звiтування. Проект змiн до фiнансового плану пiдприємства з пояснювальною запискою про причини змiн готується пiдприємством i подається у виконавчий комiтет мiської ради не пiзнiше 10 числа мiсяця, що слiдує за останнiм мiсяцем кварталу, у якому згiдно проведеного аналiзу результатiв дiяльностi пiдприємства виникла необхiднiсть внесення змiн до фiнансового плану пiдприємства. 7.Виконавчий органи Червоноградської мiської ради у тижневий термiн готує змiнений фiнансовий план пiдприємства до погодження за процедурою, передбаченою пунктом 5 цього Порядку, iз зазначенням пiдстав унесення змiн до нього. Мотивована вiдмова про пiдстави вiдхилення змiн до фiнансового плану пiдприємства надсилається в письмовiй формi. 8.Мiський голова, при погодженi фiнансових планiв пiдприємств визначає iз числа заступникiв мiського голови вiдповiдального за здiйснення контролю за своєчасним складанням фiнансових планiв пiдприємства, а також за виконанням показникiв затверджених фiнансового плану. Вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть та обґрунтованiсть планування окремих показникiв несе керiвник пiдприємства. 9.Звiт про виконання фiнансового плану пiдприємство надає в паперовому й електронному виглядi на розгляд робочої групи з питань проведення аналiзу фiнансово – господарської дiяльностi пiдприємств комунальної власностi за звiтний рiк в строк до 15 лютого року, що настає за звiтним календарним роком, разом з пояснювальною запискою, щодо результатiв дiяльностi та iз зазначенням за окремими факторами причин суттєвих вiдхилень фактичних показникiв вiд планових. 9.Вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть i обґрунтованiсть показникiв несе керiвник пiдприємства. |
Додаток 1 | ||||||||
до Порядку складання, погодження та контролю виконання фiнансових планiв комунальних пiдприємств Червоноградської мiської ради |
||||||||
"ПОГОДЖЕНО" | "ЗАТВЕРДЖЕНО" | |||||||
______________________________ | ||||||||
______________________________ | ||||||||
______________________________ | ||||||||
"____" _______________ 20___ р. | "____" _________ 20___ р. | |||||||
Проект | Х | |||||||
Попереднiй | ||||||||
Уточнений | ||||||||
Змiни | ||||||||
зробити позначку "Х" | ||||||||
Коди | ||||||||
Пiдприємство | за ЄДРПОУ | |||||||
Органiзацiйно-правова форма | за КОПФГ | |||||||
Територiя | за КОАТУУ | |||||||
Орган державного управлiння | за СПОДУ | |||||||
Галузь | за ЗКГНГ | |||||||
Вид економiчної дiяльностi | за КВЕД | |||||||
Одиниця вимiру, грн. | Стандарти звiтностi П(с)БОУ | Х | ||||||
Форма власностi | Стандарти звiтностi МСФЗ | |||||||
Середньооблiкова кiлькiсть штатних працiвникiв | ||||||||
Мiсцезнаходження | ||||||||
Телефон | ||||||||
Керiвник | ||||||||
ФIНАНСОВИЙ ПЛАН ПIДПРИЄМСТВА НА ______________________ року | ||||||||
тис. грн. | ||||||||
Найменування показника | Код рядка | Факт минулого року | Фiнансовий план поточного року | Плановий рiк (усього) | У тому числi за кварталами | |||
I | II | III | IV | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
I. Фiнансовi результати | ||||||||
Доходи i витрати вiд операцiйної дiяльностi (деталiзацiя) | ||||||||
Дохiд (виручка) вiд реалiзацiї продукцiї (товарiв, робiт, послуг) | 100 | |||||||
Дохiд з мiсцевого бюджету цiльового фiнансування на оплату комунальних послуг та енергоносiїв, товарiв, робiт та послуг | 110 | |||||||
Дохiд з мiсцевого бюджету за цiльовими програмами, у тому числi: | 120 | |||||||
Вiдшкодування вартостi лiкарських засобiв для лiкування окремих захворювань | 121 | |||||||
Централiзованi заходи з лiкування хворих на цукровий та нецукровий дiабет | 122 | |||||||
Iншi програми та заходи у сферi охорони здоров’я | 123 | |||||||
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї (товарiв, робiт, послуг) | 130 | |||||||
Витрати на послуги, матерiали та сировину, в т. ч.: | 140 | |||||||
медикаменти та перев’язувальнi матерiали | 141 | |||||||
ремонт та запаснi частини до транспортних засобiв | 142 | |||||||
господарчi товари та iнвентар | 143 | |||||||
Витрати на паливо-мастильнi матерiали | 150 | |||||||
Витрати на комунальнi послуги та енергоносiї, в т.ч.: | 160 | |||||||
Витрати на електроенергiю | 161 | |||||||
Витрати на водопостачання та водовiдведення | 162 | |||||||
Витрати на природнiй газ | 163 | |||||||
Витрати на тверде паливо | 164 | |||||||
Витрати на викачку нечистот та вивiз побутових вiдходiв | 165 | |||||||
Витрати на оплату працi | 170 | |||||||
Вiдрахування на соцiальнi заходи | 180 | |||||||
Витрати по виконанню цiльових програм | 190 | |||||||
Витрати, що здiйснюються для пiдтримання об’єкта в робочому станi (проведення ремонту, технiчного огляду, нагляду, обслуговування тощо) | 200 | |||||||
Амортизацiя | 210 | |||||||
Iншi витрати (розшифрувати) | 220 | |||||||
Адмiнiстративнi витрати, у тому числi: | 230 | |||||||
витрати на канцтовари, офiсне приладдя та устаткування | 231 | |||||||
витрати на страховi послуги | 232 | |||||||
витрати на придбання та супровiд програмного забезпечення | 233 | |||||||
витрати на службовi вiдрядження | 234 | |||||||
витрати на зв’язок та iнтернет | 235 | |||||||
витрати на оплату працi | 236 | |||||||
вiдрахування на соцiальнi заходи | 237 | |||||||
витрати на обслуговування оргтехнiки | 238 | |||||||
витрати на культурно-масовi заходи | 239 | |||||||
амортизацiя | 250 | |||||||
юридичнi та нотарiальнi послуги | 260 | |||||||
витрати на охорону працi та навчання працiвникiв | 270 | |||||||
iншi адмiнiстративнi витрати (розшифрувати) | 280 | |||||||
Iншi доходи вiд операцiйної дiяльностi, в т.ч.: | 290 | |||||||
дохiд вiд операцiйної оренди активiв | 291 | |||||||
дохiд вiд реалiзацiї необоротних активiв | 292 | |||||||
Iншi витрати вiд операцiйної дiяльностi (розшифрувати) | 300 | |||||||
II. Елементи операцiйних витрат | ||||||||
Матерiальнi затрати | 400 | |||||||
Витрати на оплату працi | 410 | |||||||
Вiдрахування на соцiальнi заходи | 420 | |||||||
Амортизацiя | 430 | |||||||
Iншi операцiйнi витрати | 440 | |||||||
Разом (сума рядкiв 400 - 440) | 450 | |||||||
III. Iнвестицiйна дiяльнiсть | ||||||||
Доходи вiд iнвестицiйної дiяльностi, у т.ч.: | 500 | |||||||
доходи з мiсцевого бюджету цiльового фiнансування по капiтальних видатках | 501 | |||||||
Капiтальнi iнвестицiї, усього, у тому числi: | 510 | |||||||
капiтальне будiвництво | 511 | |||||||
придбання (виготовлення) основних засобiв | 512 | |||||||
придбання (виготовлення) iнших необоротних матерiальних активiв | 513 | |||||||
придбання (створення) нематерiальних активiв | 514 | |||||||
модернiзацiя, модифiкацiя (добудова, дообладнання, реконструкцiя) основних засобiв | 515 | |||||||
капiтальний ремонт | 516 | |||||||
IV. Фiнансова дiяльнiсть | ||||||||
Доходи вiд фiнансової дiяльностi за зобов’язаннями, у т. ч.: | 600 | |||||||
кредити | 601 | |||||||
позики | 602 | |||||||
депозити | 603 | |||||||
Iншi надходження (розшифрувати) | 610 | |||||||
Витрати вiд фiнансової дiяльностi за зобов’язаннями, у т. ч.: | 620 | |||||||
кредити | 621 | |||||||
позики | 622 | |||||||
депозити | 623 | |||||||
Iншi витрати (розшифрувати) | 630 | |||||||
Усього доходiв | 700 | |||||||
Усього витрат | 800 | |||||||
Нерозподiленi доходи | 850 | |||||||
IV. Додаткова iнформацiя | на 1.01 | на 1.04 | на 1.07 | на 1.10 | на 31.12 | |||
Штатна чисельнiсть працiвникiв | 900 | |||||||
Первiсна вартiсть основних засобiв | 910 | |||||||
Податкова заборгованiсть | 920 | |||||||
Заборгованiсть перед працiвниками за заробiтною платою | 930 | |||||||
Керiвник _____________________ | _________________________ | |||||||
(посада) | (пiдпис) | (iнiцiали, прiзвище) |