ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 52-10

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
Львівської області
Пятдесят перша сесія сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
__________ м.Червоноград
Про затвердження Програми приватизацiї об’єктiв комунальної власностi територіальної громади
м. Червонограда на 2020 рiк
та Положення про діяльність аукціонної комісії з продажу об’єктів малої приватизації

Керуючись ст. 26, 60 Закону України „Про мiсцеве самоврядування в Українi”, ст. 7, 11, 15, 18 Закону України „Про приватизацiю державного і комунального майна”, ст. 23 Бюджетного кодексу України, для здiйснення приватизацiї об’єктiв комунальної власностi територіальної громади м. Червонограда та з метою забезпечення виконання завдання щодо надходження коштiв до мiсцевого бюджету вiд приватизацiї майна Червоноградська мiська рада

В И Р I Ш И Л А:

  1. Затвердити „Програму приватизацiї об’єктiв комунальної власності територіальної громади м. Червонограда на 2020 рiк”, що додається.
  2. Затвердити Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м.Червонограда, що додається.
  3. Делегувати повноваження міському голові розпорядженням затверджувати склад аукціонної комісії та зміни до нього.
  4. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну депутатську комiсiю з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкiлля, комунальної власностi та приватизацiї (Сухинюк В.Є.) та заступника мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради Коваля В.С.

Мiський голова А.ЗАЛІВСЬКИЙ

 

Затверджено”

Рiшенням

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Червоноградської мiської ради

__________р. ______

ПРОГРАМА ПРИВАТИЗАЦIЇ

ОБЄКТIВ

КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТI

ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

МIСТА ЧЕРВОНОГРАДА

НА 2020 РIК

Змiст

  1. Вступ ………………………………………………………………….…..........4
  2. Характеристика «Програми приватизацiї об’єктiв комунальної  власностi територіальної громади м. Червонограда на 2020р.»…………..5

3.Способи та порядок приватизацiї об’єктiв комунальної власності……6
4. Формування та ухвалення перелiку об’єктiв комунальної власностi,  що пiдлягають приватизацiї у 20
20 роцi .…......................................................6
5. Фiнансове забезпечення Програми приватизацiї на 20
20 рiк .……........7

6. Контроль за виконанням Програми приватизацiї на 2020 рiк............….7

7. Очiкуванi результати вiд реалiзацiї Програми …………………...............7

П Р О Г Р А М А

приватизацiї об’єктiв комунальної власностi територіальної громади

м. Червонограда на 2020 рiк

  1. Вступ
    1. «Програма приватизацiї об’єктiв комунальної власностi територіальної громади м. Червонограда на 2020 рiк» (далi - Програма) розроблена вiдповiдно до Законiв України „Про мiсцеве самоврядування в Українi”, „Про приватизацiю державного і комунального майна” для здiйснення приватизацiї об’єктiв комунальної власностi територіальної громади мiста Червонограда, а також пропозицiї мiської ради щодо обсягiв приватизацiї i прогнозних надходжень до мiсцевого бюджету.
    2. Ця Програма визначає основнi цiлi, прiоритети, завдання i порядок приватизацiї об’єктiв комунального майна, формування перелiку, фiнансового забезпечення, обсяги приватизацiї та очiкуванi результати щодо виконання цiєї Програми.

2.Характеристика Програми приватизацiї об’єктiв комунальної власностi

територіальної громади м. Червонограда на 2020 рiк

2.1. Метою та принципами Програми є:

  • прискорення економічного зростання;
  • забезпечення надходження коштiв до мiсцевого бюджету м. Червонограда;
  • створення сприятливих умов для появи приватних власникiв, якi мають довгостроковi iнтереси у розвитку приватизованого об’єкта та здiйснюють ефективне управлiння ним.
  • відкритість та прозорість;
  • законність;
  • забезпечення конкурентних умов приватизації.

2.2. Основними завданнями Програми є:

  • приватизацiя об’єктiв комунальної власностi м.Червонограда.
    Продавцем об’єктiв комунальної власностi територіальної громади м. Червонограда є Червоноградська міська рада якщо інше не визначено Червоноградською міською радою.
    Покупцями об’єктiв приватизації комунальної власностi з урахуванням обмежень установлених вiдповiдно до частини другої ст. 8 Закону України „Про приватизацiю державного і комунального майна” можуть бути: громадяни України, іноземні громадяни, фізичні особи - підприємці та юридичнi особи зареєстровані на території України, та юридичні особи інших держав.
    Об’єктами приватизацiї можуть бути об’єкти комунальної власності Червоноградської міської ради, нежитловi приміщення, будівлі, споруди, цілісні майнові комплекси комунальних підприємств та їх структурні підрозділи, що належать до об’єктів малої приватизації переданi в оренду, а також iндивiдуально визначене майно (iнвентарнi об’єкти).
    Не може бути об’єктом приватизації комунальне майно, відчуження якого заборонено чинним законодавством України.
    Відчуження комунального майна здійснюється без приватизації земельної ділянки на якій розташоване майно.
    3. Способи та порядок приватизацiї об’єктiв комунальної власностi
    3.1. Приватизація (відчуження ) об’єктiв, що перебувають у комунальній власностi територіальної громади Червоноградської міської ради здiйснюється вiдповiдно до Закону України „Про приватизацiю державного та комунального майна” та цiєї Програми.
    3.2. Приватизацiя об’єктiв малої приватизацiї здiйснюється шляхом:
  • продажу об’єктів комунальної власності на аукцiоні за наявності не менше двох учасників, у тому числі:
    - аукціоні з умовами;
    - аукціоні без умов;
    - аукціоні із зниженням стартової ціни;
  • продажу об’єктів комунальної власності на аукцiоні з метою покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій за наявності не менш одного учасника аукціону;
  • викуп орендарем.

Продаж об’єктiв малої приватизацiї, здійснюється виключно на електронних аукцiонах.

3.3.Викуп застосовується щодо об’єктiв малої приватизацiї:

  • не проданих на електронному аукцiонi;
  • включених до перелiку об’єктiв, що пiдлягають приватизацiї шляхом викупу.

3.4. При виборi способу приватизацiї орендованого майна враховується вартiсть невiд’ємних полiпшень (у межах трирічного строку з дати визначення ринкової вартості майна для цілей укладання або продовження (переукладання) договору оренди), що здiйснюються за рахунок власних коштiв орендаря, тобто прибутку та амортизацiйного фонду, що належить орендаревi.

3.5. У разi прийняття рiшення про приватизацiю орендованого комунального майна (будiвлi, споруди, нежитлового примiщення) орендар одержує право на викуп такого майна, якщо орендарем за письмовою згодою орендодавця за рахунок власних коштiв здiйснено полiпшення орендованого майна у межах трирічного строку з дати визначення ринкової вартості майна для цілей укладання або продовження (переукладання) договору оренди, яке неможливо вiдокремити вiд вiдповiдного об’єкта без заподіяння йому шкоди, в розмiрi не менш як 25 вiдсоткiв ринкової вартостi майна, визначеної оціночної діяльності для цілей оренди майна.

3.6. Здійснення і склад невід’ємних поліпшень, у тому числі невід’ємний характер поліпшень, підтверджені висновком будівельної експертизи, а вартість невід’ємних поліпшень підтверджених висновком будівельної експертизи, визначена суб’єктом оціночної діяльності.

3.7. Орендар належно виконує умови договору оренди, відсутня заборгованість з орендної плати при викупі.

3.8. Договір оренди є чинним на момент приватизації.

3.9 Посадові особи підприємств на балансі яких перебувають об’єкти приватизації, несуть повну відповідальність згідно чинного законодавства за порушення вимог щодо своєчасного подання достовірної інформації про об’єкти приватизації, які підлягають продажу, або подання інформації не в повному обсязі.

3.10. Відповідно до делегованих повноважень орган приватизацiї повiдомляє орендаря про здiйснення пiдготовки будiвлi (споруди, примiщення) до приватизацiї. Протягом 30 календарних днiв з дня отримання повiдомлення орендар подає до органу приватизацiї документи відповідно до Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна».

При продажу об’єкта на аукцiонi стартова ціна об’єкта малої приватизації визначається аукціонною комісією на рівні балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації.

У разі відсутності балансової вартості об’єкта (активів об’єкта) малої приватизації така вартість встановлюється аукціонною комісією на підставі вартості, визначеної відповідно до Методики оцінки, що затверджується Кабінетом Міністрів України.

3.11. Під час приватизації об’єкта комунальної власностi шляхом його продажу на аукціоні, викупу орендарем пiдписується договiр купiвлi-продажу мiж органом приватизацiї та покупцем. На момент укладання договору купiвлi-продажу орендар зобов’язаний надати органу приватизацiї довiдку від балансоутримувача щодо вiдсутностi заборгованостi перед орендодавцем.

3.12. Контроль за виконанням умов договору купівлі – продажу укладеного з переможцем аукціону, та викупу об’єктів приватизації здійснює орган приватизації.

4. Формування та затвердження перелiку об’єктiв комунальної власностi, що пiдлягають приватизацiї у 2020 роцi

4.1. Комунальні підприємства, щороку до 12 листопада формують та подають у виконавчий комітет Червоноградської міської ради для узагальнення перелік об’єктів, що плануються для відчуження наступного року.

4.2. Заява про включення об’єкта права комунальної власності до переліку об’єктів, що підлягають приватизації разом із копіями документів подаються балансоутримувачем у виконавчий комітет Червоноградської міської ради для розгляду та узагальнення.

4.3. Перелiк об’єктiв комунальної власностi, що пiдлягають приватизацiї, формується та узагальнюється виконавчим комiтетом мiської ради.

4.4. Сформований перелiк об’єктiв комунальної власностi включається в Програму, а зміни, доповнення та включення нових об’єктів до цього переліку здійснюється шляхом ухвалення окремого рішення щодо кожного об’єкта комунальної власності i ухвалюється на чергових сесiях.

4.5. Перелiк об’єктiв комунальної власностi виноситься на розгляд мiської ради пiсля розгляду першого та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та погодження на постiйнiй комiсiї з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкiлля, комунальної власностi та приватизацiї Червоноградської мiської ради.

4.6. Відмова у включенні до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, можлива у разі:

а) коли законодавством установлено обмеження щодо приватизації об’єкта;

б) коли документи на приватизацію орендованого комунального майна надані не в повному обсязі.

в) вмотивованої відмови постійної комісії з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкiлля, комунальної власностi та приватизацiї Червоноградської мiської ради.

4.7. Опублікування програми приватизації та переліку об’єктів комунальної власності м.Червонограда, що підлягають приватизації здійснюється на офіційному сайті місцевої ради. Додатково висвітливши інформацію, про об’єкти викупу, які раніше передавались в оренду без проведення аукціону.

4.8. Орган приватизації припиняє приватизацію об’єкта у випадку ухвалення місцевою радою рішення про скасування попереднього рішення про приватизацію відповідного об’єкта комунальної власності.

5. Фiнансове забезпечення Програми приватизацiї на 2020 рiк

5.1. Сума коштiв на компенсацiю витрат, пов’язаних з виконанням Програми приватизацiї об’єктiв комунальної власностi, встановлюється рiшенням мiської ради про мiсцевий бюджет м. Червонограда на 2020 рiк.

5.2. Зазначенi кошти використовуються органом приватизацiї вiдповiдно до затверджених у встановленому порядку кошторисiв доходiв i видаткiв за напрямками, передбаченими Програмою приватизацiї.

6. Контроль за виконанням Програми приватизацiї на 2020 рiк

6.1. Контроль за виконанням Програми здiйснюється Червоноградською мiською радою.

6.2. Координацiю роботи з питань виконання Програми, здiйснює постiйна комiсiя з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкiлля, комунальної власностi та приватизацiї i перший та/або заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.

7. Очiкуванi результати вiд реалiзацiї Програми

7.1.Кошти вiд реалiзацiї об’єктiв комунальної власностi м.Червонограда надходять в бюджет розвитку мiського бюджету i використовуються вiдповiдно до ст. 71 Бюджетного кодексу України на капiтальнi вкладення.

7.2. Для реалiзацiї завдань Програми затверджується кошторис доходiв i видаткiв в сумi, яка видiлена мiською радою на вказану мету iз загального фонду по коду 9800 „Субвенцiя з мiсцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соцiально-економiчного розвитку регiонiв”.

7.3. Виконавчий комiтет здiйснює перерахування коштiв згiдно кошторисiв, на фінансування делегованих повноважень по приватизацiї об’єктiв комунальної власностi м.Червонограда.

Затверджено”

Рiшенням

Червоноградської мiської ради

__________р. №______

ПОЛОЖЕННЯ

про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади

Червоноградської міської ради

І. Загальні положення

  1. Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м.Червонограда (надалі – Положення) розроблене відповідно до частини четвертої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна»;
  2. Це Положення визначає порядок утворення аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м.Червонограда (далі – Комісія), її повноваження, права та порядок роботи;
  3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України, рішеннями: Червоноградської міської ради, виконавчого комітету Червононрадської міської ради та цим Положенням.

ІІ. Склад, порядок утворення комісії та її повноваження

  1. Комісія – це тимчасово діючий колегіальний орган, який створюється розпорядженням міського голови для підготовки і проведення аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м.Червонограда;
  2. Для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності територіальної громади м. Червонограда міський голова протягом 10 робочих днів з дня прийняття рішення про приватизацію об’єкта утворює Комісію, діяльність якої керується цим Положенням.

3. Основні принципи діяльності Комісії:

- дотримання вимог законодавства;

- колегіальність прийнятих рішень;

- професіоналізм, неупередженість та незалежність членів Комісії (недопущення втручання у діяльність Комісії будь-яких органів влади).

  1. До складу Комісії входять особи, які є представниками органу приватизації.
    У разі потреби, у склад Комісії можуть залучатися з правом дорадчого голосу спеціалісти, експерти, представники органів виконавчої влади, підприємств та/або товариств, установ, тощо.
  2. Склад комісії та зміни до нього затверджується розпорядженням міського голови.
    Голова комісії та секретар призначаються із працівників органу приватизації.
    На період тривалої відсутності голови Комісії (хвороба, відпустка, тощо) його повноваження покладаються на заступника голови Комісії, або згідно розпорядження міського голови, на будь-якого із членів комісії.
  3. До основних повноважень Комісії належать:

6.1. Розроблення умов продажу об’єкта малої приватизації, додаткові умови продажу (в разі наявності) та подання їх на затвердження міському голові;

6.2. Взаємодія з виконавцем аукціону (електронна торгова система);

6.3. Розроблення (проєкту) інформаційного повідомлення про проведення аукціону з продажу об’єкта малої приватизації;

6.4. Визначення Комісією стартової ціни об’єкта малої приватизації в порядку передбаченому Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна»

6.5. Ведення протоколів засідань Комісії та їх подання на затвердження міському голові.

6.6. у разі, якщо аукціон (повторний аукціон) визнано таким, що не відбувся у зв’язку з подачею заяви на участь в аукціоні від одного покупця, приймає рішення про приватизацію обєкта малої приватизації шляхом викупу, за запропонованою покупцем ціною, але не нижче стартової ціни.

7. До умов продажу можуть включатися зобов’язання покупця щодо:

  • збереження основних видів діяльності;
  • установлення строку завершення будівництва об’єкта або установлення строку розбирання;
  • збереження первісного призначення (для об’єктів незавершеного будівництва);
  • до умов продажу Комісією можуть включатися і інші умови з урахуванням особливостей для окремих об’єктів малої приватизації.
    ІІІ. Порядок роботи комісії
    1. Очолює Комісію та організовує її роботу голова Комісії.
    2. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.

3.Усі рішення Комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування («за» або «проти»), результати якого заносяться до протоколу.

4.Засідання Комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше двох третин складу її членів.

5. Кожен член Комісії має один голос при прийнятті рішень. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, які були присутні на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.

6. За результатами засідання Комісії складаються протоколи, які підписуються всіма членами Комісії, присутніми на засіданні, та у триденний строк подаються на затвердження міському голові.

7. Секретар Комісії:

- забезпечує підготовку матеріалів для розгляду Комісією;

- забезпечує виконання доручень голови Комісії;

- забезпечує підготовку, ведення та оформлення протоколів засідань Комісії.

8. Члени Комісії зобов’язані брати участь у роботі Комісії.