Про перейменування виконавчих органів Шептицької міської ради, що не мають статусу юридичної особи та затвердження Положення

 
 
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
 
сорок пята  сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
 

 
____________    м. Шептицький №________
     
     
Про перейменування виконавчих органів Шептицької міської ради, що не мають статусу юридичної особи, та затвердження Положень    
 
Керуючись  статтями 11, 25, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, відповідно до наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки» від 05.03.2012 №368/5, беручи до уваги  постанову Верховної Ради України «Про перейменування окремих населених пунктів та районів» від 19.09.2024 № 3984-IX, рішення Червоноградської міської ради № 2961 від 03.10.2024 «Про перейменування Червоноградської міської ради», на виконання рішення Червоноградської міської ради № 2963 від 03.10.2024 «Про перейменування виконавчих органів Червоноградської міської ради», Шептицька міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Перейменувати у структурі виконавчих органів Шептицької міської ради виконавчі органи, що не мають статусу юридичної особи:
    1.1. Відділ фінансування та бухгалтерського обліку виконавчого комітету Червоноградської міської ради у відділ фінансування та бухгалтерського обліку виконавчого комітету Шептицької міської ради.
    1. 2. Загальний відділ у загальний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради.
    2. 3. Організаційний відділ в організаційний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради.
    3. 4. Юридичний відділ у юридичний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради.
    4. 5. Відділ з питань персоналу у відділ з питань персоналу виконавчого комітету Шептицької міської ради. 
  2. 6.Відділ ведення Державного реєстру виборців Червоноградської міської ради у відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Шептицької міської ради.    
  3. 7.  Архівний відділ Червоноградської міської ради у архівний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  4. 8. Управління містобудування та архітектури Червоноградської міської ради в управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  5. 9. Відділ молоді та спорту виконавчого комітету Червоноградської міської ради у відділ молоді та спорту виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  6. 10. Управління житлово-комунального господарства в управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  7. 11. Відділ економіки Червоноградської міської ради у відділ економіки виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  8. 12. Відділ з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи у відділ з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  9. 13. Відділ реєстрації Червоноградської міської ради у відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  10. 14. Відділ земельних відносин Червоноградської міської ради у відділ земельних відносин виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  11. 15. Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості у відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  12. 16. Відділ інспекції з паркування виконавчого комітету Червоноградської міської ради у відділ інспекції з паркування виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  13. 17. Центр надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради у Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради.
 
  1. Затвердити:
    1.  1. Положення про відділ фінансування та бухгалтерського обліку виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    2.  2. Положення про загальний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    3. 3. Положення про організаційний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    4. 4.Положення про юридичний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    5. 5.Положення про відділ з питань персоналу виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    6. 6.Положення про відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    7. 7. Положення про архівний відділ виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    8. 8. Положення про управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    9. 9.Положення про відділ молоді та спорту виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    10. 10. Положення про управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету  Шептицької міської ради, що додається.
    11. 11. Положення про відділ економіки виконавчого комітету  Шептицької міської ради, що додається.
    12. 12. Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та мобілізаційної роботи виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    13. 13. Положення про відділ реєстрації місця проживання виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    14. 14. Положення про відділ земельних відносин виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    15. 15. Положення про відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    16. 16. Положення про відділ інспекції з паркування виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
    17. 17. Положення про Центр надання адміністративних послуг Шептицької міської ради, що додається.
    18. 18. Регламент Центру надання адміністративних послуг Шептицької міської ради, що додається.
  2. Згідно зі статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» це рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному веб сайті міської ради.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації  (Майданович С.В.)
 
Міський голова                                                                   Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ