ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:




Доповідачі:



Статус:

Прийнятий в цілому

Проголосовано:

27.03.2025 12:50:53

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    8
Рішення:

Прийнято

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ
ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ
ДРУК

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 49Р9 від 14.03.2025
Про затвердження Положення  про старосту

                                
                                                                                                      
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
 
сорок дев’ята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
 

 
______________ м. Шептицький                 ________          
 
Про затвердження Положення
 про старосту
 
   
     
     
     
         
 
Відповідно до пункту 6-1 частини першої статті 26, частини третьої статті 54-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 №118 (зі змінами), з метою забезпечення виконання окремих завдань адміністратора Центру надання адміністративних послуг в старостинських округах Шептицької міської ради , Шептицька міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити Положення про старосту у новій редакції, що додається.
  2.  Визнати таким, що втратило чинність рішення Червоноградської міської   ради  від 29.09.2022 року № 1432 «Про затвердження Положення про старосту».
3. Старостам Виконавчого комітету Шептицької міської ради для організації роботи віддаленого робочого місця адміністратора та забезпечення надання адміністративних послуг:
3.1 Керуватися Положенням Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської ради та його Регламентом.
3.2 Організувати надання адміністративних послуг відповідно до Переліку, який затверджено рішенням Шептицької міської ради від 23.01.2025 № 3222 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» за виключенням послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Тирка Т.В..
 
 
Міський голова                                                              Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
 
 
 
 
 

ДОДАТКИ

1 Положення_старости_2025.pdf Переглянути