ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:




Доповідачі:



Статус:

Прийнятий в цілому

Проголосовано:

27.03.2025 14:50:20

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    16
Рішення:

Прийнято

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ
ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ
ДРУК

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 49Р5 від 14.03.2025
Про  затвердження Положення, Регламенту та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг і  віддалених робочих місць

                                
                                                                                                      
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
 
сорок девята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
 

 
______________ м. Шептицький                 ________          
 
Про  затвердження Положення, Регламенту та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг і  віддалених робочих місць
 
   
     
     
     
         
 
Керуючись статтями 11, 25, частиною 4 статті 54, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами), з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами),  відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Шептицька міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
 
  1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради у новій редакції, що додається.
  2. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради у новій редакції, що додається.
  3. Вважати пункти 2.17. та 2.18. рішення № 3031 від 21.11.2024 «Про перейменування виконавчих органів Шептицької міської ради, що не мають статусу юридичної особи, та затвердження Положень» такими, що втратили чинність.
4. Затвердити графік роботи (час прийому суб’єктів звернень) Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Тирка Т.В.
 
 
Міський голова                                                              Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
 
 
 
 
 

ДОДАТКИ

1 Положення ЦНАП_2025.pdf Переглянути
2 Регламент ЦНАП_2025.pdf Переглянути