ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 49Р5 від 14.03.2025
Про затвердження Положення, Регламенту та графіку роботи Центру надання адміністративних послуг і віддалених робочих місць
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА сорок дев’ята сесія восьмого скликання Р І Ш Е Н Н Я |
||||||
______________ | м. Шептицький | № ________ | ||||
|
||||||
|
![]() |
|||||
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради у новій редакції, що додається.
2. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради у новій редакції, що додається.
3. Вважати пункти 2.17. та 2.18. рішення № 3031 від 21.11.2024 «Про перейменування виконавчих органів Шептицької міської ради, що не мають статусу юридичної особи, та затвердження Положень» такими, що втратили чинність.
4. Затвердити графік роботи (час прийому суб’єктів звернень) Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Тирка Т.В.
Міський голова Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
ДОДАТКИ
1 | Положення ЦНАП_2025.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | Регламент ЦНАП_2025.pdf | Переглянути |