ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLVII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

47Р12

Дата реєстрації:

13.01.2025

Проголосовано:

23.01.2025 12:25:11

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    29
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 47Р12

Текст:








 ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА

 

сорок сьома сесія восьмого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 










__________ м. Шептицький №_____




 

 











 

Про затвердження Порядку надання

адміністративних послуг на пересувному

віддаленому робочому місці адміністратора

Центру надання адміністративних послуг

Виконавчого комітету Шептицької міської

ради із застосуванням спеціального

автоматизованого комплексу

«Мобільна валіза»

 

Керуючись статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до пункту 4 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», керуючись Регламентом Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської ради, затвердженим рішенням міської ради від 21.11.2024 № 3031 «Про перейменування виконавчих органів Шептицької міської ради, що не мають статусу юридичної особи, та затвердження Положень», з метою забезпечення доступності громадян для отримання адміністративних послуг на адміністративній території Шептицької міської ради,  Шептицька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза», що додається.

  2. Затвердити Графік надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза»,  що додається.


3.  Центру надання адміністративних послуг  Виконавчого комітету Шептицької міської ради (Ю. Галах)  забезпечити надання адміністративних послуг згідно з Порядком надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Шептицької міської  ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза».

          4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Тирка Т.В.

 

 

Міський голова                                                                                Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

ДОДАТКИ

1 ГРАФІК.pdf Переглянути
2 Порядок_Мобільна Валіза.pdf Переглянути