ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 48А1
Текст:
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА
сорок восьма сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
__________
м. Шептицький
№_____
Про розроблення Комплексного
плану просторового розвитку
території територіальної громади
з адміністративним центром
в місті Шептицький
ШЕПТИЦЬКА МІСЬКА РАДА сорок восьма сесія восьмого скликання Р І Ш Е Н Н Я
|
Керуючись ст.ст.16, 161, 20, 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст.17 Закону України "Про основи містобудування", п. 42 частини 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку", Постановами Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 926 "Про затвердження порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації", п.5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 №853 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад", Порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 555 , враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 19.09.2024 № 3984-ІХ "Про перейменування окремих населених пунктів та районів", з метою забезпечення сталого розвитку територіальної громади, дотримання принципу збалансованості державних, громадських та приватних інтересів з урахуванням концепції інтегрованого розвитку території громади, враховуючи висновки та пропозиції постійно діючої узгоджувальної комісії по плануванню і забудові населених пунктів при Виконавчому комітеті Шептицької міської ради, Шептицька міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Розробити Комплексний план просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький ( далі – Комплексний план ) .
- Замовником на розроблення Комплексного плану визначити Виконавчий комітет Шептицької міської ради.
3. Затвердити Положення про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану, відповідно до додатка 1.
4. Доручити Виконавчому комітету Шептицької міської ради:
4.1. створити тимчасовий консультативно-дорадчий орган – робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану, під час формування якого дотримуватись наступних вимог:
- частка членів групи, що представляють міську раду та її виконавчі органи не повинні перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
- забезпечення участі у робочій групі принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території територіальної громади, які не є співробітниками виконавчого органу;
- допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних населених пунктів на території громади;
- строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити - 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядку надання кандидатур до неї.
4.2. забезпечити дотримання процедури підготовчого етапу розроблення Комплексного плану згідно плану, відповідно до додатка 2 ;
4.3. звернутись до Львівської обласної державної адміністрації та до суміжних територіальних громад щодо визначення державних та регіональних інтересів для їх врахування під час розроблення Комплексного плану;
4.4. забезпечити врахування при формуванні завдання на розроблення Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів, відповідно до додатка 3;
4.5. визначити та оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану, відповідно до додатка 4;
4.6. здійснювати координацію роботи з розроблення Комплексного плану;
4.7. забезпечити:
- проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення Комплексного плану;
- здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
- розгляд проєкту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при Департаменті архітектури та містобудування Львівської обласної державної адміністрації.
4.8. обрати експертну організацію у відповідності до Закону України від 25.12.2015 № 922-УІІІ "Про публічні закупівлі" та забезпечити подання проєкту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи.
4.9. подати розроблений та погоджений у порядку, визначеному законодавством України, проєкт Комплексного плану на затвердження Шептицькій міській раді.
5. Визнати таким, що втратило чинність рішення ХУ сесії УІІІ скликання Червоноградської міської ради від 27.01.2022 № 1057 "Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку Червоноградської міської територіальної громади Червоноградського району Львівської області".
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійно діючу депутатську комісію з питань містобудування, регулювання земельних відносин та адміністративно-територіального устрою ( П.Пилипчук ) та першого заступника з питань діяльності виконавчих органів Шептицької міської ради Д.Балка.
Міський голова Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ |
Додаток 2
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
План проведення
підготовчих процедур розроблення
Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький
підготовчих процедур розроблення
Комплексного плану просторового розвитку територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький
№ з/п | Назви підготовчої процедури розроблення Комплексного плану |
Строк проведення (робочі дні) |
1 | 2 | 3 |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. |
Публікація рішення про розроблення Комплексного плану, про початок прийому пропозицій до участі в Робочій групі та до рішення про розроблення КПТ. Прийняття заявок на участь у Робочій групі Створення Робочої групи, затвердження її складу Проведення засідань Робочої групи Формування запитів (листів), в т.ч. повторних, отримання та реєстрація відповідей Обробка вихідних даних та робота з розпорядниками вихідних даних, Отримання та реєстрація пропозицій, (в т.ч. від громадськості) щодо розроблення КПТ Обробка отриманих пропозицій щодо розроблення КПТ Розміщення на веб сайті інформації щодо отриманих пропозицій з можливістю їх коментування Оприлюднення рішень Робочої групи та інформації щодо дати проведення Стратегічної сесії та порядку відбору її учасників Відбір учасників Стратегічної сесії Інформування відібраних учасників про час та місце проведення Стратегічної сесії Проведення Стратегічної сесії Узагальнення Робочою групою напрацювань Стратегічної сесії, оприлюднення їх на веб сайті та затвердження протоколу Стратегічної сесії Підготовка Робочою групою проєкту завдання на розроблення КПТ, його розгляд та схвалення робочою групою, затвердження управлінням містобудування та архітектури Публікація Завдання на розроблення КПТ на веб сайті міської ради Публікація оголошення про проведення тендеру, прийняття пропозицій та проведення тендеру Оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій з рішенням про намір укласти договір Укладання договору за результатами тендеру, його оприлюднення Оприлюднення договору та всіх додатків до нього Публікація на веб сайті міської ради плану виконання плану виконання робіт з розроблення КПТ відповідно до укладеного договору |
У 2-тижневий термін від дати затвердження рішення про розроблення КПТ Протягом 10 робочих днів від дня публікації рішення Один тиждень 4 тижні Не більше 15 днів від дня подання 8 тижнів Від наступного дня публікації рішення не менше 15 днів, закінчення прийому -за 5 днів до проведення громадського обговорення 2 тижні Не менше 10 днів Рішення оприлюднити не пізніше 2 днів від його прийняття 2 тижні Не пізніше ніж за 5 днів до визначеної дати проведення Стратегічної сесії Не раніше 15 днів з дати оприлюднення рішення щодо дати проведення сесії Не менше 10 днів 1 тиждень Один день Згідно вимог Закону України "Про закупівлі" Протягом 1 дня, з дати ухвалення рішення Від 10 до 20 днів з дня прийняття такого рішення Протягом 3 днів з дня укладення договору 1 день |
Секретар ради Олександр ГРАСУЛОВ
Додаток 1
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький
- Це Положення визначає основні завдання, повноваження та вимоги до персонального складу Робочої групи із формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький (далі – Робоча група), а також порядок організації її роботи.
- Робоча група є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Виконавчого комітету Шептицької міської ради, створеним з метою забезпечення проведення та опрацювання результатів громадського обговорення з формування завдання на розроблення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром в місті Шептицький (далі – Комплексний план).
- Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.
- Робоча група формується з представників Шептицької міської ради, виконавчого комітету Шептицької міської ради, органів державної влади, державних та комунальних підприємств, установ та організацій, органів самоорганізації населення, громадських організацій, інших зацікавлених сторін у складі не менше як п’ять осіб і не більше як 21 особа, з непарною кількістю членів.
У персональному складі Робочої групи частка членів, що представляють Шептицьку міську раду та її виконавчий комітет, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа.
До персонального складу Робочої групи має входити принаймні один представник від кожного з населених пунктів Шептицької міської територіальної громади, який не є співробітником виконавчого комітету. Допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних населених пунктів територіальної громади.
- Персональний склад Робочої групи затверджується рішенням виконавчого комітету.
- Голова Робочої групи головує на її засіданнях, контролює виконання покладених на Робочу групу завдань.
- У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи, який головує на її засіданнях. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів Робочої групи шляхом голосування.
- Секретар Робочої групи готує необхідні матеріали для роботи Робочої групи, забезпечує оповіщення членів Робочої групи про дату, час та місце проведення засідань Робочої групи, відповідає за ведення та оформлення протоколу засідання Робочої групи.
- Формою роботи Робочої групи є засідання, що скликаються її головою у разі потреби, у тому числі в дистанційному форматі.
- Засідання Робочої групи вважається правомочним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин від загального складу Робочої групи.
- Рекомендації Робочої групи вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більше половини від присутніх на засіданні.
- Рекомендації Робочої групи, прийняті в межах її компетенції, оформлюються протоколом, який підписується головою, заступником голови або головуючим та секретарем.
- Основними завданнями Робочої групи є:
- визначення загальних пріоритетів просторового розвитку територіальної громади, у тому числі формулювання бачення перспектив розвитку територіальної громади, складання переліку пріоритетів довгострокового розвитку та визначення основних заходів щодо сприяння залученню інвестицій, поліпшення умов життєдіяльності та господарської діяльності;
- визначення тематичних напрямів та проведення стратегічної сесії з формування завдання на розроблення комплексного плану;
- визначення переліку основних зацікавлених сторін у розвитку територіальної громади;
- забезпечення інформування мешканців територіальної громади та визначених зацікавлених сторін розвитку територіальної громади на веб-сайті Шептицької міської ради про дату проведення стратегічної сесії та порядок відбору її учасників (не пізніше ніж за 15 робочих днів до визначеної дати її проведення);
- визначення порядку та здійснення відбору учасників стратегічної сесії з урахуванням вимог пп. 12 п. 42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2021 № 926;
- проведення стратегічної сесії відповідно до вимог пп. 12 п. 42 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2021 № 926;
- узагальнення напрацювань стратегічної сесії та коментарів до них у вигляді протоколу стратегічної сесії та розміщення його на веб-сайті Шептицької міської ради;
- підготовка проєкту завдання на розроблення Комплексного плану відповідно до вимог Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації на основі протоколу стратегічної сесії.
- Робоча група має право:
- отримувати інформацію, необхідну для формування завдання на розроблення Комплексного плану, в органах місцевого самоврядування і державної влади, організаціях, установах та підприємствах, що провадять діяльність на території Шептицької міської ради, незалежно від їх відомчого підпорядкування, форми власності та господарювання;
- проводити опитування громадян чи проводити іншу діяльність з вивчення громадської думки щодо Комплексного плану та перспектив просторового розвитку території громади;
- проводити роз’яснювальну роботу серед жителів громади з питань розроблення і реалізації Комплексного плану та його значення для розвитку територіальної громади.
- Члени Робочої групи несуть особисту відповідальність за достовірне і своєчасне опрацювання отриманих документів і матеріалів та висунення пропозицій, що стосуються виконання завдань з формування завдання на розроблення Комплексного плану.
Секретар ради Олександр ГРАСУЛОВ
Додаток 4
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
ПРОГНОЗОВАНІ НАСЛІДКИ
розроблення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром
в місті Шептицький
розроблення Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади з адміністративним центром
в місті Шептицький
1. Правові та управлінські наслідки.
- Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
- Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
- Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
- Формування земельних ділянок для розміщення об’єктів соціальної сфери, а також тих, які відображають державні та регіональні інтереси.
- Узгодження функціонального призначення територій та цільового призначення земельних ділянок.
- Визначення земельних ділянок приватної власності, необхідних для розміщення об’єктів, щодо яких відповідно до закону може здійснюватися примусове відчуження земельних ділянок з мотивів суспільної необхідності.
- Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
- Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
- Спрощення дозвільних процедур.
- Здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
- Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі функціональних зон, обмеження на використання земель, які будуть встановлені Комплексним планом та іншої інформації щодо правового використання та освоєння територій (земельних ділянок).
2. Економічні наслідки
- Підвищення інвестиційної привабливості території громади.
- Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
- Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
- виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
- виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
- визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності (або прав на них) на земельних торгах;
- визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земельних ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
- збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
- Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
3. Соціальні наслідки
- Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
3.2. Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
3.3. Сприяння створенню додаткових робочих місць.
- Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
- Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
3.6. Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
- Оцінка культурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади.
4. Наслідки для довкілля та здоров’я населення
- Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
- Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
- Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
- Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
- Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
- Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
- Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.
4.8. Забезпечення водовідведення та очищенням стічних вод у всіх населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.
Секретар ради Олександр ГРАСУЛОВ
Додаток 3
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
до рішення Шептицької міської ради _______________ № _____
Пропозиції щодо переліку та значень індикаторів розвитку території Шептицької територіальної громади
№ п/п |
Показник | Одиниці виміру | Існуючий стан | Бажане значення |
1 Виробничий сектор (промисловість , сільське господарство) | ||||
1.1 | Збудовані та реконструйовані виробничі та складські будівлі | м2 | ||
1.2 | Промислові території, що не використовуються | га | ||
1.3 | Кількість робочих місць | од. | ||
2 Охорона історичного середовища | ||||
2.1 | Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами | об’єктів | ||
2.2 | Кількість туристів | осіб на добу | ||
2.3 | Створення туристичних маршрутів для пішого та велосипедного туризму | кількість маршрутів | ||
3. Громадські простори | ||||
3.1 | Наявні якісні громадські простори для короткочасного відпочинку населення | шт. | ||
|
||||
4.1 | Наявність транспортного сполучення громадським транспортом усі населених пунктів з адміністративним центром громади | кількість маршрутів | ||
4.2 | Кількість аварійно небезпечних ділянок | одиниці | ||
4.3 | Протяжність велосипедних доріжок | км | ||
|
||||
5.1 | Наявні природно-заповідні території | га | ||
5.2 | Площа встановлених проектами землеустрою прибережних захисних смуг водних об’єктів | га | ||
5.3 | Площа зелених зон загального користування(парки, сквери, ліси) | га | ||
|
||||
6.1 | Кількість аварій а мережах: -водопостачання; -водовідведення; -теплопостачання |
аварій/км | ||
6.2 | Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням | % | ||
|
||||
7.1 | Кількість дітей в черзі до ЗДО | діти | ||
7.2 | Середня наповнюваність класів у комунальних у комунальних школах | учні | ||
7.3 | Частка дітей, охоплених гуртками позашкільної освіти, що функціонують в освітніх закладах | % | ||
7.4 | Охоплення населення закладами сімейної медицини | % |
ДОДАТКИ
1 | 48Е1_ПРОГРАМА на 2025 рік.pdf | Переглянути |
---|