ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ Львівської області п’ята сесія восьмого скликання Р І Ш Е Н Н Я |
|||
____________ | м. Червоноград | № _____ |
|
З метою впорядкування та поліпшення якості надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів у Червоноградській міській територіальній громаді, відповідно пункту чотири статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року №5203-VІ, статті 18 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 №118 (зі змінами) та керуючись статтями 25, 26, 54ˡ, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада |
- Утворити віддалене робоче місце адміністратора Центру надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради у
1.2. у смт.Гірник за адресою: смт. Гірник, вул. Грушевского,17а.
1.3.у с. Сілець за адресою: с.Сілець, присілок Солтиси, 757.
1.4.у с.Острів за адресою: с.Острів, вул. Центральна, 59.
1.5.у с.Межиріччя за адресою: с.Межиріччя, вул. Центральна, 48.
1.6.у с.Волсвин за адресою: с.Волсвин, вул.Шептицького, 57.
1.7.у с.Поздимир за адресою: с.Поздимир, вул.Потічна, 5.
- Доповнити розділу 5 «Обов’язки старости» «Положення про старосту», затвердженого рішенням міської ради від 10.12.2020 № 9 пунктом 5.23 такого змісту:
- Старостам виконавчого комітету Червоноградської міської ради для організації роботи віддаленого робочого місця адміністратора та забезпечення надання адміністративних послуг:
3.1 Керуватися Положенням та Регламентом Центру надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради.
3.2 Організувати надання адміністративних послуг відповідно до Переліку, який затверджено рішенням Червоноградської міської ради від 24.09.2020 № 1792 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» за виключенням послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; послуг територіальних органів виконавчої влади, інших державних органів.
4. Суб’єктам надання адміністративних послуг, визначеним у Переліку, забезпечити подання до віддалених робочих місць затверджені в установленому порядку Інформаційні картки адміністративних послуг, для забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Коваля В.С.
Мiський голова Андрій ЗАЛIВСЬКИЙ