ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 7905

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ
Львівської області
п’ята сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
____________ м. Червоноград _____  
 
 







 
 
Про утворення віддалених робочих місць адміністраторів Центру
надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради
 
 
З метою впорядкування та поліпшення якості надання адміністративних послуг, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів у Червоноградській міській територіальній громаді, відповідно пункту чотири статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року №5203-VІ, статті 18 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 №118 (зі змінами) та керуючись статтями 25, 26, 54ˡ, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРIШИЛА:
 
  1. Утворити віддалене робоче місце адміністратора Центру надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради у
1.1. м. Соснівка за адресою: м.Соснівка, вул. М.Кривоноса,8.
1.2. у смт.Гірник за адресою: смт. Гірник, вул. Грушевского,17а.
1.3.у с. Сілець за адресою: с.Сілець, присілок Солтиси, 757.
1.4.у с.Острів за адресою: с.Острів, вул. Центральна, 59.
1.5.у с.Межиріччя за адресою: с.Межиріччя, вул. Центральна, 48.
1.6.у с.Волсвин за адресою: с.Волсвин, вул.Шептицького, 57.
1.7.у с.Поздимир за адресою: с.Поздимир, вул.Потічна, 5.
  1. Доповнити розділу 5 «Обов’язки старости» «Положення про старосту», затвердженого рішенням міської ради від 10.12.2020 № 9 пунктом 5.23  такого змісту:
 «5.23.Організація надання адміністративних послуг та виконання обов’язків адміністратора віддаленого робочого місця Центру надання адміністративних послуг».
  1. Старостам виконавчого комітету Червоноградської міської ради для організації роботи віддаленого робочого місця адміністратора та забезпечення надання адміністративних послуг:

3.1 Керуватися Положенням та  Регламентом Центру надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради.
3.2 Організувати надання адміністративних послуг відповідно до Переліку, який затверджено рішенням Червоноградської міської ради від 24.09.2020 № 1792 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» за виключенням послуг державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань; державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; послуг територіальних органів виконавчої влади, інших державних органів.
4. Суб’єктам надання адміністративних послуг, визначеним у Переліку, забезпечити подання до віддалених робочих місць затверджені в установленому порядку Інформаційні картки адміністративних послуг, для забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань депутатської діяльності, забезпечення законності, антикорупційної політики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації (Майданович С.В.) та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Коваля В.С.
 

 
 
Мiський голова                                                        Андрій ЗАЛIВСЬКИЙ